Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Ένας άντρας σχολιάζει την κυτταρίτιδά σου, τα ψωμάκια σου... τις ατέλειές σου γενικότερα!


Καθρέφτη καθρεφτάκι μου, ποια είναι η ομορφότερη από όλες; Δεν απαντά, γιατί δεν απαντά; Μα, φυσικά γιατί αν ρωτήσεις μία-μία τις γυναίκες δεν πρόκειται να πιστέψουν μέσα τους πόσο όμορφες είναι. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πάντα βρίσκουν στην άλλη απέναντί τους αυτό το κάτι που τους λείπει για να... αγγίξουν την τελειότητα!


"Κοίτα τι ωραία πόδια έχει αυτή; Εγώ πήρα από τη μάνα μου...  Τα πόδια μου είναι κοντά", "Που να φορέσω εγώ τέτοιο bikini, με αυτή την κοιλιά" και άλλες τέτοιες φιλοφρονήσεις για τον εαυτό σου... Σου έχω νέα! Το τέλειο είναι βαρετό και οι μικρές ατέλειες το αλατοπίπερο της ζωής.

Γιατί βασανίζεσαι έτσι; Πώς γίνεται να σε ταλαιπωρεί τόσο κάτι το οποίο εγώ -που, πως να το κάνουμε, είμαι και ο άμεσα ενδιαφερόμενος- δεν θα παρατηρούσα ίσως ποτέ αν δεν μου το τόνιζες μέρα νύχτα;

TO ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Κλισέ, λαϊκό, κι όμως είναι αλήθεια. Προσπάθησα τόσο πολύ να σε πλησιάσω, να σε κάνω να με κοιτάξεις. Και μάλιστα θυμάμαι τότε, με παίδεψες ουκ ολίγες ημέρες για να "πέσεις"! Τι είναι αυτό που σε κάνει να βγάζεις τις ανασφάλειες για την εμφάνισή σου τώρα που είμαστε πια μαζί; Για ποιο λόγο πιστεύεις θα μπορούσαν να με πειράζουν μια-δυο μικρές ατέλειες στην εμφάνισή σου;

- Ωραίο το παρεό, αλλά δεν είναι κολλημένο πάνω σου
Κατεβαίνουμε στην παραλία και έχεις φορέσει το ολοκαίνουριο μαγιό σου. Ένα φαρδύ ψάθινο καπέλο, γυαλιά ηλίου και το υπέροχο χρωματιστό παρεό σου. Κάνεις μια βουτιά, σκουπίζεσαι και τρέχεις να ξανατυλίξεις τον "προστάτη" σου γύρω από τη μέση. ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ! Σε πληροφορώ λοιπόν πως ο άνδρας δεν γνωρίζει καν τη λέξη, πριν του την εξηγήσεις αναλυτικά εσύ. Όχι δεν είμαι στραβός. Μπορεί όντως να έχεις λίγη κυτταρίτιδα, αλλά μην τρελαίνεσαι. Μια γυναίκα με αυτοπεποίθηση μπορεί να πείσει και τον πιο απαιτητικό άνδρα πως είναι τέλεια!

 - Ο μύθος του μεγάλου... στήθους
Μπορεί το 90% των ανδρών να φαντασιώνονται πλούσιο, αβυσαλέο στήθος, ναι. Μπορεί το μάτι να πέφτει σε ένα γεμάτο ντεκολτέ, όχι όμως ότι θα σε αφήσω επειδή το στήθος σου δεν είναι τεράστιο. Είμαι μαζί σου για αυτό που είσαι. Κανένας άντρας δεν θα χώριζε τη γυναίκα που αγαπάει επειδή το στήθος της δεν έχει το τέλειο για εκείνον μέγεθος.
Σταμάτα λοιπόν να ρίχνεις την ψυχολογία σου και σταμάτα να σκέφτεσαι πλαστικές επεμβάσεις. Άλλωστε πλαστική κούκλα μπορώ να αγοράσω ανά πάσα στιγμή... Αν με πιάνεις!

- Το σεξ με σβηστό το φως. Και έρχομαι στο πιο χαρακτηριστικό σύμπτωμα γυναίκας που την απασχολούν οι ατέλειές της. Την πρώτη φορά που βρεθήκαμε στο κρεβάτι μαζί μου είχε κάνει εντύπωση. Πάθος της πρώτης φοράς, έξαψη της στιγμής και ανυπομονησία να σε γδύσω επιτέλους.

Κι εκεί που ξεκινάω να ξεκουμπώνω το πουκάμισό σου, πετάγεσαι σαν ελατήριο και κλείνεις το φως. Κι από το φως της "Αποκάλυψης" να πέφτω στο σκοτάδι. Πέρασε πολύς καιρός για να μου πεις πως κλείνεις το φως για να μη δω τα ψωμάκια σου.... No Comment!

ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ
Στο δια ταύτα είναι καιρός να καταλάβεις πως ένας άνδρας εφόσον έχει αποφασίσει να είναι δίπλα σου, το κάνει έχοντας "ζυγίσει" όλες τις παραμέτρους. Σάμπως δηλαδή ο έρωτας είναι προορισμένος μόνο για μοντέλα; Για όμορφους, αψεγάδιαστους άνδρες με τέλειους κοιλιακούς και υπέροχα ζυγωματικά και γυναίκες με αναλογίες 80-60-80 και σαρκώδη σαγνευτικά χείλη;

Δεν είπα να μην προσέχεις τον εαυτό σου. Δεν ισχυρίστηκα ποτέ πως αν κάποια στιγμή νιώσω πως παραμελείς την εμφάνισή σου δεν θα ενοχληθώ. Γουστάρω όταν σε βλέπω να κουβαλάς 2 βαλίτσες καλλυντικά και άλλες δύο ρούχα κι ας σε κοροϊδεύω. Νιώθω όμορφα να σε πιάνω από το χέρι στο δρόμο για το μπαράκι και εσύ να αναδύεις υπέροχο άρωμα, ενώ το πρόσωπό σου λάμπει! Από εκεί και πέρα, δεν θέλω να σε βλέπω να πιέζεσαι. Να τρελαίνεσαι για κάτι το οποίο δεν είναι άλλωστε στο χέρι σου 100%. Ξέχνα τα όλα! Εγώ ούτε που τα θυμάμαι...

Για μένα δεν είσαι αυτή η ενοχλητική για σένα κυτταρίτιδα. Για μένα είσαι εσύ!
Του Λευτέρη Σαββίδη


Tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλε ό, τι σκέφτεσαι...

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *