Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Back to Basi(c)s


Και ξαφνικά πάτησα και πάλι το πόδι μου στην Αθήνα. Στην αρχή ένιωσα ένα βάρος. Πώς ένιωθες κάθε φορά που ερχόταν η Κυριακή βράδυ και έπρεπε να σηκωθείς για το σχολείο; Ύστερα αισθάνθηκα ξαφνικά λίγο πιο φρέσκος. Το καλοκαίρι σε αναζωογονεί, το λένε και οι ειδικοί. Κάτι ο ήλιος, κάτι η χαλάρωση σε κάνουν να αποφορτίζεσαι για λίγο.



Τόσο που όπως κάθε άνθρωπος άρχισα να κάνω κι εγώ απολογισμούς, σχέδια. Να βάζω τα πρέπει της νέας σεζόν σε σειρά σαν στρατιωτάκια. Πρέπει και θέλω... υποχρεώσεις και ανάγκες! Για να μην με βρει κι άλλος Χειμώνας σαν τον περιπλανώμενο Ιουδαίο να ψάχνω να δω που είναι η μπάλα και απλά να αφήνω τον καιρό να με παρασύρει.

EXE TO NOY ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ
Είναι νομίζω ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι άνθρωποι. Αυτό που λένε κοιτάζεις το δένδρο και χάνεις το δάσος; Αν μαζί σου όλα πάνε καλά, αλλά στη δουλειά δεν είναι τα πράγματα όπως ακριβώς θα ήθελα τότε πασχίζω να γίνω καλύτερος στα επαγγελματικά. Δουλεύω περισσότερο, ψάχνομαι για άλλη δουλειά, παλεύω μήπως μπορέσω να πάρω κάποια χρήματα παραπάνω. Πού χρόνος για προσωπική ζωή! "Δεν προλαβαίνω, ούτε να βήξω" λέω συνεχώς σε σένα αλλά και στους φίλους και σε αφήνω να μαραζώνεις.

Αν πάλι τα πράγματα δεν πήγαν καλά μεταξύ μας, τότε το μυαλό μου είναι συνεχώς κολλημένο εκεί. Φαντάσου πως ακόμη και στις διακοπές, κατάφερα να εντοπίσω ψαρόβαρκα στο λιμάνι με το όνομά σου για να "χαλαστώ"! Όποτε κι αν είμαι με φίλους εκείνοι μου μιλούν για διάφορα που τους απασχολούν κι εγώ αισθάνομαι σαν να μην τους ακούω. Σαν να είμαι συνεχώς στο δικό μου συννεφάκι που γράφει το όνομά σου.

Για τη νέα σεζόν: Εκτίμησε αυτό που έχεις και μην το παραμελείς. Γιατί αν κυνηγάς χίμαιρες, παλιές αγάπες ή άψογες καριέρες και χρήματα θα χάσεις και αυτά που ήδη έχεις. Αν είσαι καλά με αυτά που έχεις και ήσυχος, τότε θα έρθουν και τα περισσότερα.

OPEN UP MY FRIEND
Εκείνο το Σαββατοκύριακο ήταν εκπλητκικό. Από το πρωί βόλτα στο κέντρο της πόλης, φαγητό στο αγαπημένο σου εστιατόριο και μετά καφέ στο σπίτι σου. Η ημέρα κυλούσε τόσο αβίαστα που τίποτα δεν μπορούσε να τη χαλάσει. Μου μιλούσες για τη ζωή σου, για την χρονιά που έκανες Erasmus στη Γαλλία και πόσο θα ήθελες να πάρεις επιτέλους ένα σκυλάκι. "Μου αρέσεις",  "Σε θέλω", "Σ'αγαπώ"! Όλες οι λέξεις έφτασαν μέχρι το στόμα και κάτι τις κράτησε εκεί. Δεν βρήκαν τρόπο να ξεπηδήσουν... έμειναν εκεί και με μπούκωσαν, με έσκασαν. Και μετά ήρθαν τα ΑΝ. Αν σου είχα μιλήσει πιο νωρίς. Αν ήξερες τι πραγματικά νιώθω. Αν δεν είχα δειλιάσει... Αν, αν, αν!

Για τη νέα σεζόν
: Είναι καιρός να τα βάλεις με εκείνη τη σπαστική δύναμη που σε συγκρατεί και δεν λες ποτέ εκείνο που αισθάνεσαι όταν το αισθάνεσαι. Λες και αν έτρωγες χυλόπιτα θα ήταν διαφορετικά, από τώρα που δεν θα μάθεις ποτέ αν υπήρχε έστω και μία πιθανότητα να ενδιαφέρεται για σένα.

ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΩΡΑ
"Δεν θα το αφήσω να με βάλει κάτω" είχα πει. "Δεν θα με κάνει εκείνη να χάσω τον εαυτό μου" φώναξα στον εαυτό μου. Έλα όμως που τον έχω χάσει από μόνος μου; Πλησιάζοντας σπίτι τις λίγες ώρες που μου απέμεναν από την καλοκαιρινή άδεια τα είδα όλα καθαρά. Πόσο καιρό έχεις εκείνο το έρμο το ενυδρείο άδειο; Πότε επιτέλους θα κάνεις εκείνη την ανανέωση που θέλεις στο σαλονάκι σου; Τι να κάνει ο κολλητός μου από το στρατό; Με είχε καλέσει τόσες φορές και δεν εδέησα να βγω για ένα ποτό ούτε μία. Όσο κι αν το θέλω, γιατί με κάνει να νιώθω καλύτερα, δεν μπορεί για όλα αυτά να ευθύνεται η δική σου συμπεριφορά. Το γεγονός πως ήσουν απλά εγωίστρια, δεν εξηγεί τη δική μου μιζέρια

Για τη νέα σεζόν
: Μην αφήνεις ποτέ για αύριο ό, τι μπορείς να κάνεις σήμερα. Κλισέ; Μπορεί, όμως αν καταφέρεις να το κάνεις πραγματικότητα, τότε και η ζωή σου θα γεμίσει ξανά και το αγκάθι του χωρισμού θα ξεχάσεις.

A... KAI MHN ΞΕΧΑΣΩ

Εκτός από όλα εκείνα για τα οποία μετανιώνω πρέπει να βάλω στο χαρτί και άλλα τόσα που  θέλω. Μια To Do List που θα κάνω τα αδύνατα, δυνατά να σβήσει με επιτυχία μέσα στη νέα σεζόν. Κάτι σαν τρεις ευχές στο γυαλιστερό λυχνάρι του Αλαντίν!

1. Εύχομαι να ερωτευτώ τρελά... να στραβωθώ που λένε από έρωτα! Αλλά επειδή οι ευχές και τα τζίνι είναι μπαγάσικα πράγματα, θέλω να ερωτευτώ και να με ερωτευτούν. Δεν την ξαναπατάω.

2. Εύχομαι ο έρωτας να κρατήσει. Ξέρεις... μην την πάθω σαν κανένα σχολιαρόπαιδο που ενθουσιάζεται και γρήγορα βαριέται με το νέο του απόκτημα.

3. Εύχομαι να μην χρειαστεί να προβληματιστώ ξανά για το αν φταίω εγώ ή αν φταις εσύ. Απλά να μη χρειαστεί να φταίει κανείς!

Εσύ; Τι θέλεις από έναν άνδρα; Τι θέλεις από μια σχέση; Τι θέλεις από τον εαυτό σου για τη νέα σεζόν;

Από την εβδομαδιαία στήλη Ανδρικός Κώδικας στο tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στείλε ό, τι σκέφτεσαι...

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *