Δεν έχω κανένα σκοπό να υπερασπιστώ για κάποιο στενό κομματικό λόγο τον κο. Τσίπρα. Ούτε στο τέλος, τέλος θεωρώ ότι η ανάλυση του είναι βαθειά πολιτική και διεισδυτική. Δυστυχώς παρατηρώ ότι όσο μεγαλώνει το χάσμα ανάμεσα στους δύο κύριους εκφραστές της Αριστεράς, τόσο πλησιάζει ο πολιτικός τους λόγος. Πράγμα που σημαίνει ότι γίνονται απόμακροι, για άλλους γραφικοί, αλλά το πιο σημαντικό εξωπραγματικοί στα αυτιά της κοινωνίας.
Παρόλα αυτά, θα ήθελα πολύ να απαντήσω στον κύριο Κανέλλη. Ας με συγχωρήσει εκ των προτέρων, διότι δεν έχω την τύχη να τον γνωρίζω και είναι η πρώτη φορά που πέφτω πάνω σε κείμενο του. Αρχικά θα ήθελα να δηλώσω, πως πρέπει επιτέλους, αν θέλουμε να κάνουμε σοβαρή πολιτική ανάλυση να δίνουμε και πολιτική ταυτότητα στον λόγο μας. Το ολίγο από γιουβέτσι και δώρο μπακλαβάς γλυκό, μας οδήγησε στην σύγχηση ιδεών και στην απογοήτευση για το πολιτικό σκηνικό του σήμερα. Ο κ. Κανελλης κανει κριτικη στην Αριστερα, ως ομοιδεατης, ως αντιπαλος πολιτικα; Γιατι ως ουδετερος πολιτης, δεν φαινεται να τοποθετειται!!
Αντιστοίχως λοιπόν, ο κύριος Κανέλλης ξεκινά το κείμενο του με μια σαφή προδιάθεση απαξίωσης οποιασδήποτε πρωτοβουλίας πάρθηκε από κάποια άτομα τον περασμένο Δεκέμβρη(μην τα χαρακτηρίσω νεαρούς και παρεξηγηθώ!!!). Ας ξεκαθαρίσει λοιπόν πως πρόκειται για την γνώμη του, διότι φαντάζομαι και οι χουντικοί την ανατροπή του πολιτεύματος επανάσταση της ονόμαζαν και την ονομάζουν, αλλά κατι τετοιο δεν πρόκειται για γενική παραδοχή. Ίσως είναι πιο φρόνιμο να δείξει η ιστορία την σημαντικότητα κάποιων γεγονότων. Επιπλέον, "τα μάτια του κανονικού πολίτη", είναι ας υποθέσουμε τα δικά του. Εδώ βέβαια δεν υπάρχει ο αντίστοιχος καθηγητής που θα ορίσει τον κανονικό πολίτη. Ας τον δεχθούμε ως κανονικό(49% άνδρας, 51% γυναίκα με 1 μιση παιδί κτλ κτλ που έλεγε και γνωστή διαφήμιση για τον μέσο άνθρωπο), για να μπορεσουμε να συνεχισουμε την αναλυση.
1.Έχω λοιπόν να σας βεβαιώσω, απαντώντας σε μία μία τις παρατηρήσεις σας για τις αρλούμπες του κ. Τσίπρα, πως αν είναι αρλούμπα και τσιτάτο το "ότι αυτή η γενιά θα ζήσει τη ζωή της χειρότερα από ότι (sic) έζησαν όλες οι προηγούμενες γενιές μέχρι σήμερα", είναι αντίστοιχα υπέρμετρος λαϊκισμός η σύγκρισή της με την γενιά του εμφυλίου. Μια ακόμη αφορμή μοιρολατρίας και παρελθοντολατρείας. Δανειζόμενος λοιπόν από τον λαϊκισμό σας, να σας πω ότι η Αθήνα έχει από την γενιά της κατοχής να δει να πεθαίνουν άνθρωποι στα σοκάκια της. Τότε από την πείνα, τώρα από την κοινωνική εξαθλίωση και τις καταχρήσεις. Τελος, η ανθρωπινη φυση και τα κοινωνικα συμβολαια εχουν ως κυριο στοχο την αεναη βελτιωση των συνθηκων διαβιωσης. Αν, κατι τετοιο παψει να υφισταται εστω και ως ιδεα, τοτε το κοινωνικο συμβολαιο σπαει!
2. Θα ήμουν πολύ ευτυχής να μάθαινα πως η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα με συσσωρευμένα κοινωνικά προβλήματα τέτοιου μεγέθους. Είναι εξωφρενικό να θεωρούμε ότι οι νέοι σήμερα είναι σε αδιέξοδο με (επίσημη) ανεργία πάνω από το 10%, δημόσια εκπαίδευση που παραπαίει και ξεκάθαρη κοινωνική ανισότητα, με βάση το οικονομικό υπόβαθρο; Είναι τουλάχιστον γελοίο να νιώθει με την πλάτη στον τοίχο μια μερίδα ανθρώπων που βλέπουν συνομηλίκους τους να "χώνονται" στο δημόσιο από το παράθυρο, ενώ αυτοί είναι άνεργοι; Γιατί άλλωστε να αγανακτούν, όταν τους προσλαμβάνουν για 8ωρους και κατά κανόνα δουλεύουν 10 και 12 ώρες χωρίς ευρώ παραπάνω σε υπερωρίες; Να σημειωθει, οτι οι αντιστοιχες αναταραξεις στην Γαλλια, αν και προηλθαν οντως απο μεταναστες δεν συνιστουν διαφορετικη περιπτωση. Γιατι αραγε, αν οντως μιλαμε για ανομοια πραγματα υπηρξε αυτη η αλληλεγγυη σε ολα τα μηκη και πλατη του κοσμου;
3. Όσο για την δημόσια συζήτηση, απλά να αναφέρω τις πλείστες όσες συνεντεύξεις του Δημάρχου Αθηναίων που διαβεβαίωνε με περηφάνεια ότι το Χριστουγεννιάτικο δένδρο θα κατασκευαζόταν από την αρχή, ως μια ενδεικτική περίπτωση του ποιος κοιτούσε το δένδρο και ποιος το δάσος!
4. Η περιχαράκωση των δύο αριστερών κοινοβουλευτικών σχηματισμών είναι, θα συμφωνήσω μαζί σας, παιδαριώδης. Αναρρωτιέμαι πάντα βέβαια, αν θα χυνόταν τόσο μελάνι (και δηλητήριο) για μια συγκυβέρνηση ΛΑΟΣ-ΠΑΣΟΚ. Με αυτό θέλω να πω, ότι πολύ συχνά η αριστερά κατηγορείται για υπέρ του δέοντος ιδεολογισμό. Στο πρώτο παραστράτημα βέβαια από την σαφή της (ίσως ο μόνος χώρος με σαφή) ιδεολογία βάλλεται κατά ρυπάς εκ δεξιων και αριστερων.
*Ως προς τα σχόλια ένα έχω να πω. Όλες οι επαναστάσεις, πλην ίσως του Γκάντι και των Ινδιών, έγιναν με φωτιά, συμπλοκές και δυστυχώς αίμα. Το αίμα έχει, δύο φορές δυστυχώς, ήδη χυθεί. Λυπάμαι κύριε Κανέλλη, αλλά την ζωή του παιδιού αυτού δεν θα την εξίσωνα με όλες τις βιτρίνες του κόσμου. Άλλωστε, τα συνήθη υποζύγια, όπως χαρακτηρίζετε τους πολίτες, πληρώνουν και τους αστυνομικούς για να σπάνε βιτρίνες και να προστατεύουν ένα κακόγουστο Χριστουγεννιάτικο δένδρο(αποδεδειγμένα με συγκεκρυμένο βίντεο από τα περσινά γεγονότα). Πληρωνουν τους αστυνομικους και παλι, για να φυλανε τον Γιωργο Λιαγκα. Άραγε εσείς, έχετε αναλύσει ποιοι έκαναν τη ζημιά; Γνωρίζετε αλήθεια πόσο κακό έκανε στους μαγαζάτορες που τόσο πολύ συμπονάτε, η πολιτική των τελευταίων ετών, οπως η παράνομη αδειοδότηση εμπορικών κέντρων που στεγνώνουν την αγορα; Τα οποία εμπορικά κέντρα μάλιστα συνδέονται με γέφυρα δημοσίας χρήσης, που τα συνδέει με τη σειρα της με δημόσιο μέσο μεταφοράς(βλ. προς βοράν);
*Όσο για το "Μπάτσοι γουρούνια δολοφόνοι", για άλλη μια φορά με εκπλήσει το μέγεθος του λαϊκισμού. Μια έκφραση η οποία καλώς η κακώς είναι κλισέ αν το θέλετε στις ελληνικές συγκεντρώσεις εδώ και δεκαετίες. Ήρθε η ώρα λοιπόν να ηθικολογήσουμε και πάνω σε αυτή. Προτείνω, εν συνεχεία να περάσουμε στον μισαλλόδοξο χαρακτηρισμό χανουμάκια απεναντι στους οπαδούς της ΑΕΚ. Ίσως μάλιστα αυτό το τελευταίο να είναι πιο σημαντικο, μιας και οι οπαδοί της ΑΕΚ είναι περισσότεροι από τους αστυνομικούς.
*"Παρα τις ακρότητες, κάποιες φορες..." ξεκινάει την φράση του για την αστυνομία ένας πολίτης που ζει στην Ελλάδα. Τα μάτια του πολίτη που μάλλον δεν είδαν κάποιες φορές να ξυλοκοπούνται αλλοδαποί(και μάλιστα για πλάκα, ώστε να γυριστεί βίντεο), κάποιες φορες να βγαίνουν από διμοιρίες των ΜΑΤ μέλη ακράιων εθνικιστικών οργανώσεων, κάποιες φορές να καταβρέχουν χρήστες ναρκωτικών στον δρόμο (οποία θεραπευτική μέθοδος), κάποιες φορές 3-4 αστυνομικοί να χτυπάνε μια κοπέλα(η οποία μάλιστα διαδήλωνε ειρηνικά) κτλ. Συμφωνώ βέβια μαζί σας...σε κάθε επανάσταση η καθεστηκυία τάξη, παλεύει εναγωνίως να μην χάσει την κουτάλα. Οπότε, η αστυνομία, ως το χέρι αυτής της εξουσίας ενεργεί αναλόγως.
*Ανούσια και αναίτια επιστροφή στο θέμα του ασύλου. Θα μου επιτρέψετε να κάνω κι εγώ μια υπερπήδηση. Έχουμε μια σειρά αδικημάτων που βαρύνουν έλληνες βουλετές και ποτέ κανείς δεν δικάστηκε. Το άσυλο στο πανεπιστήμιο είναι που μας επείγει να καταργήσουμε; Και επιτέλους, μαζί με την αναγνώριση της 17ης Νοέμβρη ως ιστορικής ημέρας μνήμης, ας θυμηθούμε τι έκανε και τι μπορεί να κάνει η φοιτητικη νεολαία. Ίσως έτσι της "συγχωρήσουμε" κι αυτής μια ασυλία.
*"Το δικαίωμα των πανεπιστημίων να κάνουν έρευνα..." άλλη μια ματιά ενός έλληνα πολίτη που ζει μάλλον στην Αμερική. Στην χώρα όπου η έρευνα είναι μηδενική και χρημαροδοτείται κυρίως για να τροφοδοτεί την πολυτελή ζωή ακαδημαϊκών και μη, είναι ο ΣΥΡΙΖΑ που αποτελεί εμπόδιο στην απρόσκοπτη λειτουργία του πανεπιστημίου. Αν είναι να πέσει ο καπιταλισμός κ. Κανελλη, δεν θα έχει σουπερ μπάλα το βράδυ. Αν πάλι είναι να τον διαδεχθεί ένα σύστημα σοσιαλιστικό(κι ας μην είναι πόνημα του ΣΥΡΙΖΑ), μην ανησυχείτε για τις δουλειές...θα έχετε εξασφαλισμένη, δουλειά.
Έτσι.. για να πάρει ζωή το blog (Τι θα πεί σχόλια μηδέν..)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΘΕΊΣΜΟΣ
Το ερώτημα αν υπάρχει θεός μπαίνει όταν ο άνθρωπος αναριωτιέται ποιός τα έφτιαξε όλα αυτά. Όμως είναι ένα ρώτημα άνευ σημασίας. Σημασία αποκτά όταν, άν δεχθούμε την ύπαρξή του , προχωράμε και δίνουμε ιδιότητες σ΄αυτόν τον θεό. Τότε αρχίζει το γέλιο. Όσοι δέχονται την ύπαρξή του, του δίνουν ιδιότητες που , στην πραγματικότηκα, θα ΗΘΕΛΑΝ να έχει.
Αυτός που, ασφαλώς, υπάρχει είναι ο άνθρωπος. Το σημαντικό ερώτημα που μπαίνει είναι τι κάνουμε ώς ΑΝΘΡΩΠΟΙ!!
Με αυτό το θέμα, λοιπόν, έχουν ασχοληθεί κυρίως οι Έλληνες. Η Ελληνική φιλοσοφία, δια του ορθολογισμού, διετύπωσε και κοσμοθεωρία και ηθική κατευθύνοντας το ανθρώπινο πνεύμα να βρίσκει το ορθόν δια της λογικής. Οι Έλληνες δεν όρισαν τους θεούς ώς θεματοφύλακες ή φορέα ηθικής. Δεν υπάρχει ιερατικό βιβλίο (ευαγγελιο, κοράνιο..)με τι πρέπει και τι όχι. Όμως ηθική υπάρχει και πηγή ηθικής είναι ο πολιτισμός.
Ο Οιδοίπους π.χ. όταν έμαθε το έγκλημα που διέπραξε με την Ιοκάστη, εν αγνοία του, αυτοτιμωρίθηκε. Άν είταν Χριστιανός, απλώς, θα εξομολογείτο και θα καθάριζε με την αμαρτία!!
‘Οσο για την βάση της ιστορίας πάνω στην οποία στήθηκε η “παράδοση” της πίστης, αξίζει να δεί κανείς το παρακάτω.
http://www.youtube.com/watch?v=nVacpoZMsqY&eurl=http%3A%2F%2Fiocaste.wordpress.com%2F2009%2F03%2F12%2Fmakari-na-upirxe-theos%25E2%2580%25A6%2F&feature=player_embedded *
Οι Έλληνες θεοποίησαν τις ανθρώπινες ιδιότητες και δραστηριότητες, δηλαδή θεοποίησαν τον άνθρωπο.
Ο άνθρωπος είναι το τελειότερο δημιούργημα της φύσης, αν έχει ελατώματα γι΄ αυτό ευθύνονται οι θεοί. Έτσι ήθελαν έτσι τους έφτιαξαν!! Γι΄ αυτόν τον λόγο οι θεοί δεν είναι πηγή ηθικής. Η απειλή , δε, αιωνίας τιμωρίας είναι μειδαμινή.
Οι θρησκείες διδάσκουν ότι ο άνθρωπος γεννιέται αμαρτωλός και ο θεός είναι τέλειος. Ακριβώς αντίθετη τοποθέτηση. Άρα για να σωθεί (από τι;)** πρέπει…. ένα σωρό πρέπει!!
**προφανώς από την αιωνία τιμωρία!!!!
Δηλαδή το κίνητρο της ηθικής είναι ο φόβος ενώ στους Έλληνες είναι ο πολιτισμός και η συνείδησή τους.
Όσο για όσα περιέχονται στο *zeitgeist, έχω να πώ ότι οι ιστορίες για τον σταυρικό θάνατο του θεού, την τριήμερη ταφή, την ανάσταση, τους 3 μάγους με το αστέρι να δείχνει τον δρόμο, την παρθενογέννεση, περιγράφουν τις κινήσεις του ήλιου σε σχέση με τους άλλους αστέρες και ΑΡΑ ώς γεγονότα ΟΥΔΕΠΟΤΕ συνέβησαν.
Κατά τα άλλα η μελάνη αλλά και τα ΚΒits που έχουν καταναλωθεί για να ερμηνευθούν τα κείμενα της Εβραϊκής (παρα)μυθολογίας είναι άσκοπη σπατάλη.
Το ότι ήλιος είναι το πρώτο αντικείμενο που λατρεύθηκε ως θεός είναι γνωστό. Η Κυριακή είναι αργία ως ημέρα του θεού ήλιου. Κύριος(κυρίαρχος)= θεός. Η Κυριακή, ως κατάλοιπο της λατρείας του ήλιου, ονομάζεται και ημέρα του ήλιου π.χ. Sunday και στα Γερμανικά έτσι λέγεται. Η χριστιανική (εβραϊκή) παράδοση έχει αργία το Σάββατο, ημέρα ανάπαυσης του θεού μετά την δημιουργία του κόσμου, που συνέβει το… 5.000 π.Χ. (χα).
Οι θρησκείες είναι μηχανισμός εξουσίας. Με το φόβο της αιωνίας τιμωρίας χειραγωγούν τους πιστούς, καθορίζοντας ως αμαρτία κοσμικές απολαύσεις για να είναι βέβαιον ότι ο πιστός θα τις “διαπράξει” αλλά μετά θα αισθάνεται ένοχος! Υπόσχονται τη “μετά” αληθινή ζωή και υποβαθμίζουν την παρούσα. (Πάντα ματαιότης τα ανθρώπινα). Δηλαδή αυτό το θαύμα που ζούμε, ο ήλιος , η βροχή, η θάλασσα, η εποχές , οι άνθρωποι, τα φυτά, τα ζώα , η σκέψη , η φιλοσοφία , οι επιστήμες ,η τέχνες , η μουσική… δεν είναι παρά μάταια. Το “μετά” έχει σημασία!!! Μα άν όλα αυτά οφείλονται στον δημιουργό θεό όπως , λένε, ότι πιστεύουν, τότε ασεβούν διότι υποβαθμίζουν του έργο του (και πάλι χα).
..και έπεται συνέχεια
..και η συνέχεια..
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά τα παράδοξα στους δογματικούς δεν έχουν τέλος.
..Όπως παράδοξο είναι η ασυλία που απολαμβάνει η θρησκεία. Από τα τελευταία παραδείγματα η προτροπή του Πάπα προς τους Αφρικανούς να μην χρησιμοποιούν προφυλακτικό αλλά να επιλέγουν την …αποχή, προκειμένου να προστατευθούν από το Αίητζ!!!
Αν αυτό το έλεγε κάποιος γνωστός πολιτικός όπως Ομπάμα, Σαρκοζί κ.λ.π. θα τον έκραζαν οι πάντες.
Αυτόν τον εσχατόγερο*** ουδείς τον έβαλε στην θέση του!!!
Το δράμα είναι ότι αυτήν την δύναμη την αντλεί από την ψευδή και κατασκευασμένη ιστορία της θρησκείας.
***εσχατόγερος= έσχατος γέρων, γέρων προχωρημένης ηλικίας, υπέργηρος.
Οι άνθρωποι με βάσει τις θρησκευτικές τους πεπειθήσεις διχάζονται. Κάθε θρησκευτική εκδοχή θεωρεί εαυτήν ορθή και όλους τους άλλους πεπλανημένους. Αυτός όμως ο φανατισμός, επί δογματικού θέματος, διαχωρίζει τις κοινωνίες και τους ανθρώπους ενίοτε μεχρι μίσους. Οι δογματικές διαφορές δεν επιλύονται.
Οι άνθρωποι όμως μπορούν και επιλύουν τις λογικές διαφορές και συμφωνούν και κάνουν Ολυμπιάδες, ΟΗΕ, διακρατικές σχέσεις, πολιτιστικές ανταλλαγές κ.λ.π. και όλα αυτά δια του ορθολογισμού, την βάση της Ελληνικής φιλοσοφίας.
Μια φιλοσοφία , λοιπόν, που ενώνει τους ανθρώπους, αυτό είναι ΑΓΑΠΗ.
Ο όρος άθεος για τις ΗΠΑ έχει κακή έννοια ,στην Ευρώπη έχει την σημασία ενός φιλοσοφικού ρεύματος.
Προσωπικά δεν συμφωνώ με τον όρο. Όπως γράφω και παραπάνω, δεν έχει σημασία το θέμα υπάρχει ή όχι θεός. Σημασία έχει το γεγονός ότι υπάρχει ο άνθρωπος και το τι κάνουμε ώς άνθρωποι. Αυτό λοιπόν το έχουν πεί πρώτα απ΄ όλους οι Έλληνες.
Όσο για το ερωτικό συναίσθημα έχω να πώ ότι αυτό που λέμε λίμπιντο (sex= έξις) είναι η κινούσα δύναμη της προόδου και του πολιτισμού, είναι το κίνητρο ώστε ο άνθρωπος να ζεί και να δημιουργεί. Όποιος θέλει ας κάτσει να ο αναλύσει. Αυτό λοιπόν ο χριστιανισμός το θεωρεί αμαρτία και το δέχεται, και σε νόμιμα ζευγάρια, μόνον επί σκοπώ τεκνοποιίας!! Ο δε ισλαμισμός “εδώ” μεν κηρύτει εγκράτια και νηστεία “εκεί” δε πιλάφια και ουρί.(Χα χα).
Τέλος, όπως έχω γράψει, το κίνητρο να είναι κανείς πιστός είναι ο φόβος που έντεχνα καλλιεργούν οι θρησκείες.
Ο φόβος της αιωνίας τιμωρίας και του αντιπάλου δέους. Ο διάβολος (ο βάλλων εναντίον του Διός!!!) ο σατανάς, τον οποίον δημιούργησε ο “ποιητής ορατών τε πάντων και αοράτων” δηλαδή ο θεός. Εεε.. ας μην τον δημιουργούσε!!! (αν δεν του έρεσε).
Το δε περιεχόμενο της πίστης αποφασίστηκε στην πρώτη οικουμενική σύνοδο της Νίκαιας (325 μ.Χ,) όπου αποφασίστηκε και η έναρξη μέτρησης της χρονολογίας πριν από 325 έτη!!.
Η πίστη περιέχει ότι αποφάσισαν οι “πατέρες” (κάτι σαν την διαρκή ιερά σύνοδο, που ανέτρεψε για τον Αττικής δικαστική απόφαση) και ο πιστός οφείλει να συμφωνεί με ένα σωρό παράδοξες αποδοχές. Όλα αυτά είχαν 1100 χρόνια στην διάθεσή τους να τα επιβάλλουν δια της βίας. Έτσι φτάσαμε να μπορεί ακόμα και σήμερα ο Πάπας να λέει χωρίς κόστος αυτά που είπε στους Αφρικανούς (για την μη χρήση του προφυλακτικού).
Δεν μπορώ , βεβαίως, να δεχθώ ότι οι πιστοι γνωρίζουν τι θέλει ή τι λέει ο θεός. Οι πιστοί δίνουν στον θεό ιδιότητες που θα ήθελαν να έχει.
Η ηθική, τέλος, δεν εξαρτάται από την ύπαρξη ή μη του θεού αλλά από τον πολιτισμό και την συνείδησή μας που δημιουργούν διά της λογικής τους κώδικες συμπεριφοράς.
...και επί της ουσίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΣΥΡΙΖΑ θεωρεί , αυτάρεσκα, ότι είναι Η αριστερά. Γενικώς θεωρούν ότι αριστερή(α) είναι ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ (χα χα). Αν η Ελληνικιά Αριστερά (συγνώμη η Ελληνική Αριστερά ήθελα να πω)είναι το 10% (ή το 4%) της κοινωνίας μας τότε είμαστε ξεχωριστή χώρα !! Όταν η μισή Ελλάδα ήταν στα ξερονήσια , η αριστερά αριθμούσε, λογικά, το 50%!
Και για να σοβαρευτούμε... η Αριστερά ως κοινωνικό ρεύμα, στην χώρα μας, κυμένεται γύρο στο 40% και ,ασφαλώς, ο κύριος κορμός της στεγάζεται στο ΠΑΣΟΚ.
Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ,δημοσκοπικά, στο 17% οποσδήποτε η αύξηση αυτή προήλθε αναλώμασι του ΠΑΣΟΚ!
Ας μιλούν, λοιπόν, για ΣΥΡΙΖΑ και ας αφήσουν ήσυχη την Αριστερά.
Αγαπητέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήτα σχόλια περί θρησκείας θα τα μεταφέρω στο κείμενο για την θρησκεία...όσο για τον ΣΥΡΙΖΑ, καθένας είναι ότι δηλώσει. Και το ΠΑΣΟΚ δηλώνει σοσιαλιστικό, είναι;
Πολύ πιο άνετα λοιπόν χαρακτηρίζω τον ΣΥΡΙΖΑ αριστερά, παρά το ΠΑΣΟΚ! Επιπλέον, η αριστερά της χώρας είναι κι αυτή κομμάτι της κοινωνίας. Με αδυναμίες, ελλείψεις, φιλαυτίες κτλ.
Πάντως ως προς το εξωτερικό όντως πρωτοτυπούμε. Η Ευρώπη είναι χρόνο με το χρόνο πιο φιλελεύθερη(με την αυστηρή αρνητική έννοια), ενώ στην Ελλάδα ένα μέρος αντιστέκεται. 15% των ψηφοφόρων ψήφισαν ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και Οικολόγους, κόμματα σαφώς τοποθετημένα αριστερά του πολιτικού σκηνικού. Ας είναι μόνο 15% λοιπόν οι αριστεροί...καλά ειναι!
Ώστε το ΚΚΕ είναι Αριστερά!!! Η αριστερά δεν είναι συμβατή με απουσία δημοκρατικών ελευθεριών, αγαπητέ. Το ΚΚΕ πρεσβεύει την συγκεντρωτική εξουσία και την βίαιη κατάληψη της εξουσίας, παρά την θέληση της κοινωνίας. Ακόμα και τώρα διατυμπανίζουν ότι ο λαός κάνει λάθος (διότι έχασαν 70.000 ψηφοφόρους)που δεν τους ακολουθεί. Σε τι διαφέρει από τις ολιγαρχικές αντιλήψεις κάποιων άλλων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν ζορίζονται και δεν έχουν επιχειρήματα , εξαπολύουν "κατηγορίες" χαρακτηρίζοντας τους άλλους αντικομουνιστές, όπως κάνουν όλοι οι δογματικοί π.χ. "είσαι άθεος". Κατηγορία είναι να σε πουν κλέφτη, ψεύτη κ.λ.π. και όχι αντικομουνιστή!! π.χ. είναι κατηγορία το "αντιιμπεριαλιστής"; Αυτά είναι για γέλια (χα)
Συμφωνώ απόλυτα...όμως μια έκφραση της αριστεράς είναι και αυτή. Και μάλιστα ακόμη και τα καθεστώτα που επιβίωσαν την πτώσης, βλ. Κούβα, θεωρώ πως αναγκάστηκαν από τις συνθήκες να γίνουν τα τέρατα που έγιναν. Παρότι αυτό δεν δικαιολογεί την συμπεριφορά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μένα αριστερός είναι αυτός που βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο και την αρμονική συμβίωση στην κοινωνία. Μέσα από την στρεβλή τους οπτική οι οπαδοί και εκφραστές του ΚΚΕ αυτό επιθυμούν. Ανεξάρτητο αυτό, με το αποτέλεσμα που θα έφερνε η άνοδός τους στην εξουσία και η εμμονή τους στα λάθη του παρελθόντος!
..και οι δεξιές δικτατορίες θέλουν οι λαοί να ζουν με πρότυπα που αυτές επιβάλλουν,διότι αυτό αποφάσισαν ότι είναι το καλό του λαού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπανερχόμαστε, λοιπόν, ότι το θέμα είναι το έλλειμμα Δημοκρατίας*, αυτό που ως πολιτισμός διδάξαμε στους λαούς.
Και να θέσω κι΄ εγώ το ερώτημα: είναι το ΚΚΕ κομουνιστικό;
*Ο κοινωνικός έλεγχος στην Δημοκρατία που συμβάλλει στην καταπολέμηση των αδικιών, απουσιάζει στην ολιγαρχία (π.χ. δικτατορία του προλεταριάτου)
Δεν είναι αυτοσκοπός η ευημερία του λαού. Στις δεξιές δικτατορίες βασικός σκοπός είναι η διαφύλαξη ιδανικών και αρχών που δεν λαμβάνουν υπόψιν τις ανάγκες του λαού, αλλά ένα πρωτόκολλο που δημιουργεί η συντηρητική ιδεολογία. Γενικές και ασαφείς έννοιες που αφορούν στην εθνική ανάταση και υπερηφάνεια, ακόμη και με τον λαό πεινασμένο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ερώτημα σου, θα απαντήσω πως το ΚΚΕ είναι. Οι ιδέες και οι αξίες του κόμματος, όσο λάθος και αν κρίνονται, έχουν σαφή αναφορά, ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο πεδίο σε κοινωνίες κατά την πρόσφατη ιστορία και υποστηρικτές. Αντίθετα οι υποστηρικτές του σοσιαλισμού, δεν έχουν σε καμία περίπτωση κάρτα μέλους στο ΠΑΣΟΚ. Σε πιο βαθιά θεωρητικό επίπεδο είναι πολλές οι ενστάσεις, όπως άλλωστε έχουν εκφραστεί με τα μύρια όσα μορφώματα που επικαλούνται την κομμουνιστική θεωρία.
Κοινωνικός έλεγχος? Σε ποια αστική δημοκρατία υπήρξε ουσιαστικός κοινωνικός έλεγχος;
Το στενεύεις το θέμα "Σε ποια αστική δημοκρατία υπήρξε ουσιαστικός κοινωνικός έλεγχος; "
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ. π.χ. Το ερώτημα θα μπορούσε να είναι " Σε ποια δημοκρατία υπήρξε κοινωνικός έλεγχος;".
Το "αστική" και το "ουσιαστικός" φανερώνει, εκτός από τα αυτονόητα, ότι έχεις όρεξη για κουβέντα.....(χα χα χα).Όμως αυτές τις κουβέντες τις έχω κάνει.... καλή χρονιά
Για έναν λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω, δημοκρατίες ονομάζονταν και τα σοβιετικά καθεστώτα. Άρα, από την μία ο όρος αστική μπαίνει για αυτόν τον διαχωρισμό. Επιπλέον, όταν μου μιλάς για κοινωνικό έλεγχο, θα εξειδικέυσω ότι αυτός μάλλον είναι ατελής, όχι στο πολίτευμα της δημοκρατίας, αλλά στην αστική δημοκρατία που βιώνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ερώτηση μπορεί να εκληφθεί και ως ρητορική...Καλή χρονιά!