Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Ο Τούρκος...Οικουμενικός Πατριάρχης

Εδώ είναι που λένε όλα τα είχε η Μαριορή ο φερεντζές της έλειπε. Και θα πιαστώ από τον φερεντζέ, προκειμένου να αναφερθώ στις δηλώσεις του κου. Βαρθολομαίου. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης λοιπόν, μίλησε στο CBS(αν κάνω λάθος το κανάλι συγχωρήστε με). Δεν θα ασχοληθώ καθόλου με την τάση αλυτρωτισμού που τους πιάνει όλους σε ΜΜΕ και όχι μόνο, με την πρώτη δήλωση που κάνει. Όπως ήταν αναμενόμενο, η δήλωση του εκπροσώπου της κυβέρνησης κινήθηκε για άλλη μια φορά στα όρια βλακείας και κουτοπονηριάς. Όπως πάντα οι αλάθητες ελληνικές κυβερνήσεις, κι ας είναι υπόλογες σε Ελλάδα και Ευρώπη επί παντός επιστητού (Οικονομία, μόλυνση, περιβάλλον, μεταναστευτικό, ανθρώπινα δικαιώματα, μειονότητες), είναι πάντα εκεί, αυστηροί κριτές της απολίτιστης Τουρκίας. Βέβαια, το ότι κι εμείς είμαστε μία από τα ίδια δεν το βλέπει κανείς. Εθελοτυφλούμε χρόνια τώρα, απέναντι σε μειονότητες Τούρκων που υπάρχουν και έχουν δικαίωμα να αντιμετωπίζονται ως ίσοι πολίτες. Εκτός κι αν δεν είμαστε δημοκρατία, αλλά θεοκρατία ή κάτι παρεμφερές.


Εκείνο παρά ταύτα που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση στις δηλώσεις του Πατριάρχη είναι άλλο. Εξεπλάγην λοιπόν, πολύ θετικά, στην απάντησή του στον Αμερικανό δημοσιογράφο όταν ο τελευταίος σχολίασε: "αν είστε τόσο ενοχλημένος από το τουρκικό κράτος, τότε γιατί δεν πάτε στην Ελλάδα"; Η ειλικρινέστατη απάντηση του κου. Βαρθολομαίου ήταν πως αγαπάει την χώρα του. Μάλιστα, συνέχισε λέγοντας πως είναι κρίμα η χώρα ΤΟΥ να μην σέβεται θεσμούς 17 και πλέον αιώνων. Συμπέρασμα; Η χώρα του κου. Βαρθολομαίου είναι η Τουρκία. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης βρίσκεται εκεί, όχι μόνο γιατί συνεχίζει την παράδοση αιώνων, αλλά και γιατί θέλει να είναι εκεί! Αν και δεν είμαι οπαδός της θρησκείας και των θρησκευτικών ηγετών, αν και στη βάση της η συνέντευξη έγινε για να οξύνει και όχι για να αμβλύνει τα πνεύματα, οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στον κο. Βαρθολομαίο. Αυτή η απάντηση του, θα μπορούσε να ακυρώσει όλες τις άθλιες και παιδιάστικες αντιλήψεις ακροδεξιών και χαζο-πατριωτικών κύκλων ένθεν κακείθεν.

Εύχομαι λοιπόν, το νέο έτος που έρχεται να μας δώσει την ευκαιρία να μιλήσουμε ειλικρινά και να δούμε την πραγματικότητα έξω από τις εθνικές μας παρωπίδες. Να αντιληφθούμε ότι η Μακεδονία είναι ένας γεωγραφικός χώρος που εντάσσεται στα όριο τριών σύγχρονων κρατών, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι ο Μέγας Αλέξανδρος μιλούσε σλάβικα. Το γεγονός πως ένα κράτος θέλει να ονομάζεται Μακεδονία, γιατί έτσι αποκαλούνταν από εποχής Γιουγκοσλαβίας αλλά τότε δεν μας πείραζε, δεν σημαίνει ότι είμαστε λιγότερο απόγονοι του Μέγα Αλέξανδρου. Ταυτόχρονα, οι εθνικιστικές αρλούμπες από την άλλη πλευρά του συνόρου, είναι το ίδιο κακοπαιγμένες και υποκριτικές με τις δικές μας. Να καταλάβουμε επίσης, ότι υπάρχουν μουσουλμάνοι της Θράκης από τη μία μεριά και τουρκική μειονότητα της Θράκης από την άλλη και ότι και οι δύο κοινότητες κατάφεραν να επιβιώσουν της ελληνικής αγριότητας εδώ και 100 σχεδόν χρόνια χωρίς να προκαλέσουν προβλήματα. Δεν χρειάζεται παρόλα αυτά να τους τσιγκλάμε!!!

Με αυτούς που η μοίρα το ήθελε να μας χωρίσουν εθνικά σύνορα, δεν είναι ανάγκη να υψώσουμε και τείχη μίσους. Είναι πιο πολλά αυτά που μας ενώνουν, από εκείνα που μας χωρίζουν. Ο Τούρκος Βαρθολομαίος θα ευλογήσει σε λίγες ημέρες τους χριστιανούς ορθόδοξους σε όλη τη γη για τον ερχομό του Χριστού. Σκεφτείτε λίγο το αλληγορικό αυτό σχήμα και όλα θα αλλάξουν χρώμα και μορφή.


ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

21 σχόλια:

  1. Πολυ καλο το αρθρο σου. Χαιρομαι που υπαρχουν -αν και λιγοι- ανοιχτα σκεπτομενοι ανθρωποι σ'αυτη την χωρα, στους οποιους δειχνεις οτι ανηκεις. Καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι το πρώτο σχόλιο του μικρού και ταπεινού τούτου μπλογκ!!!! Αν ήσουνα κι επώνυμος!!!!!
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι μη ανταλλάξιμοι πληθυσμοί της Θράκης και της Πόλης, λέει η συνθήκη της Λωζάνης, είναι η Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και η Ελληνική μειονότητα της Πόλης (Κωνσταντινούπολης). Η μία ,λοιπόν, είναι θρησκευτική μειονότητα που αποτελείται από Τούρκους, Πομάκους και Αθιγγάνους και η άλλη εθνική μειονότητα, Έλληνες. Αφήνω ,βέβαια ασχολίαστο το γεγονός ότι οι μεν Μουσουλμάνοι στην Θράκη αυξάνονται και πληθύνονται "ενάντια στην Ελληνική αγριότητα (χα)" οι δε Έλληνες της Πόλης από 200.000 απέμειναν περί τους 2.000 !! Ο Βαρθολομαίος δεν έχει ποτέ χρησιμοποιήσει , για την Ελληνική μειονότητα, τον επίσημο όρο "Έλληνες" αλλά τον μόνο αποδεκτό ,από την Τουρκία "Ρωμιοί" .
    Το πατριαρχείο λειτουργεί από το 1453, ως Τουρκικό ίδρυμα, με τον πατριάρχη να διορίζεται από την Πύλη. Ο πρώτος πατριάρχης είναι ο ανθενωτικός Γεννάδιος Σχολάριος που έπεισε τους κατοίκους την Πόλης να μην αντισταθούν διότι άγγελος κυρίου θα τους έσωζε. Το 1455 ιδρύεται η Μεγάλη του γένους σχολή αρχικά σαν εκκλησιαστική σχολή και το πατριαρχείο έχει την ευθύνη της παιδείας των Ελλήνων. (Η παιδεία είναι ελεύθερη και το κρυφό σχολειό είναι μύθος)
    Η Τουρκία και σήμερα, ουσιαστικά, διορίζει τον Πατριάρχη. Πατρίδα του καθενός μας , άλλωστε, είναι ο τόπος που γεννήθηκε , ο τόπος που κατάγεται. Τα εκατομμύρια των Μικρασιατών και των Ποντίων μιλούν ακόμα για αλησμόνητες Πατρίδες χωρίς καν να τις έχουν γνωρίσει. Αγαπητέ Λευτέρη αν θέλεις σχολιάζεις. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι Έλληνες της Πόλης αποφάσισαν να έρθουν στην Ελλάδα. Και για να μην παρεξηγηθώ, η απόφαση δεν ήταν αυτό που λέμε αβίαστη και δημοκρατική!!! Υπήρχαν πιέσεις, όπως αντίστοιχα πιέσεις δέχονται και οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί στην Θράκη. Η τελευταία μεγάλη φυγή από την Πόλη ('60) έγινε ύστερα από αντίποινα στους εκφοβισμούς και την ρατσιστική μεταχείριση απέναντι στους Τουρκοκυπρίους από τον Μακάριο. *δεν είναι δική μου θεωρία, είναι αναφορά του Δημόπουλου, αν δεν κάνω λάθος το όνομα, στο βιβλίο της Ιστορίας του Έθνους που δίδεται στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
    Όσο για την ελληνική αγριότητα, όταν τους αναγνωρίζεις τον ελληνική υπηκοότητα, αλλά δεν τους δίνεις όπλα στο στρατό και βέβαια όταν δεν τους δίνεις το δικαίωμα να αποκαλούνται Τούρκοι και να αποτελούν τούρκικη μειονότητα τους υποβάλεις σε καθημερινό μαρτύριο. Μην εθελοτυφλούμε αγαπητέ...η περιθωριοποίηση αυτών των πληθυσμών είναι που δημιουργεί το πρόβλημα και η περιθωριοποίηση αυτή είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Γνωρίζεις πως το Διδυμότειχο έχει ένα Τζαμί, εξαίρετο πολιτιστικό δείγμα αρχιτεκτονικής (άγνωστο σε μένα πόσων αιώνων) και η ελληνική πολιτεία το αφήνει να ρημάξει και να καταστραφεί; Για ποιο λόγο; Ακόμη και να μην λειτουργήσει ως τζαμί, δεν αξίζει άραγε κι αυτό της δέουσας προσοχής;
    Όσο για τις αλησμόνητες πατρίδες, είμαι κι εγώ μικρασιάτης και μάλιστα ανήκω μόλις στη δεύτερη γενιά που γεννήθηκε στην Ελλάδα. Χωρίς να έχω την τύχη να γνωρίσω καλά τους παππούδες μου, ξέρω πως οι ίδιοι καμιά κακία δεν έτρεφαν για τους Τούρκους. Γνωρίζω πολύ καλά πως εκεί είχαν μια ποιότητα ζωής, την οποία δεν μπορούμε να επανακτήσουμε ούτε δύο ολόκληρες γενιές μετά. Ο πόλεμος είναι συμφορά από όποια πλευρά κι αν βρίσκεσαι!
    Αντίστοιχα και στην Ελλάδα υπήρχαν(μικρότερος αριθμός βέβαια) Τούρκοι που ξεριζώθηκαν. Ο Άγγλος πρωθυπουργός Ο. Τσόρτσιλ ομολόγησε πως διεξήγαγε πόλεμο στην Τουρκία δι' αντιπροσώπου. Και ο αντιπρόσωπος ήμασταν εμείς, που εκτελούσαμε εντολές των Μεγάλων Δυνάμεων. Ο Κεμάλ από την άλλη πάλευε να διατηρήσει την εδαφική του κυριαρχία και την ίδια την ύπαρξη του λαού του. Υπάρχει άραγε καλός και κακός, δίκαιος και άδικος στην ιστορία αυτή;

    Χίλια ευχαριστώ για τα σχόλια...ο σκοπός του μπλογκ παίρνει ζωή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Λευτέρη
    Υπάρχουν πολλά που πρέπει ακόμα να μάθεις προτού προβείς σε χαρακτηρισμούς (αγριότητες, ρατσιστική συμπεριφορά κ.λ.π.). Είναι φανερό ότι π.χ. δεν γνωρίζεις για το Δημοψήφισμα του 1950, στην Κύπρο, που προκάλεσε ο Μακάριος, με το ερώτημα "Ένωση ή όχι με την Ελλάδα". Το 95,5 % των Κυπρίων είπε ναι στην Ένωση. Δηλαδή και οι ,λεγόμενοι Τουρκοκύπριοι*, είπαν ΝΑΙ στην ένωση!! Η κοινωνία ήταν ενιαία. Στον απελευθερωτικό αγώνα της ΕΟΚΑ ο Γ.Γρίβας απαιτεί να αποκλεισθούν από αυτόν οι λεγόμενοι Τουρκοκύπριοι. Ο αγώνας λήγει το '59 όχι με Ένωση αλλά με την ίδρυση ανεξαρτήτου Κυπριακού κράτους με ένα σύνταγμα που λέει για εγγυήτριες δυνάμεις (Ελλάδα, Τουρκία**(!)και Μεγάλη Βρετανία) λέει ακόμα ότι ο αντιπρόεδρος είναι Τουρκοκύπριος με δικαίωμα VETO και άλλα άρθρα που καθιστούν το νέο κράτος μη βιώσιμο. Ο εκπρόσωπος των Τουρκοκυπρίων είναι ο Ραούφ Ντενκτάς. Το '62 ο Μακάριος κάνει πρόταση για συνταγματική αναθεώρηση σε 13ν σημεία και τότε προκαλούνται επεισόδια που υποθάλπουν ο Γρίβας απ΄ την μια και ο Ντενκτάς απ΄ την άλλη. Η κυπριακή κοινωνία έχει διχαστεί. Αυτό ακριβώς θέλουν οι εμπνευστές της διχοτόμησης. Γίνεται η πράσινη γραμμή ακολούθως η Ελληνική Χούντα ανατρέπει το ΄74 τον Μακάριο, επεμβαίνει η Τουρκία, ως εγγυήτρια δύναμις(!!) κ.λ.π. κ.λ.π.
    Ασφαλώς και Έλληνες της Πόλης ΔΕΝ αποφάσισαν να φύγουν , αναγκάσθηκαν σε φυγή, ουσιαστικά εκδιώχθηκαν, ώστε τελικά από 200.000 να μείνουν 2.000 (ενώ στην Θράκη οι Μουσουλμάνοι, Τούρκοι ,Πομάκοι και Αθίγγανοι, αυξάνονται και πληθύνονται και καλά κάνουν).
    Επίσεις δεν φαίνεται να γνωρίζεις το δόγμα Κεμάλ, "Όσοι υπάρχουν στα εδάφη της Τουρκίας είναι Τούρκοι, όσοι δεν είναι θα γίνουν, διαφορετικά θα φύγουν ή θα εξοντωθούν" . Έγιναν και τα τρία.
    Οι Έλληνες και οι Τούρκοι συμβίωσαν επί αιώνες αρμονικά. Κάποιοι αποφάσισαν, για δικούς τους λόγους, ότι πρέπει να αλληλοφαγωθούν και να ξεριζωθούν από τις πατρίδες τους.
    Τι έχεις με το αρχαιότερο, σε Ευρωπαϊκό έδαφος, μουσουλμανικό τέμενος του Διδυμοτείχου; Σήμερα ουδείς διανοείται να καταστρέφει πολιτισμικά μνημεία. Εδώ κάποτε οι Έλληνες χριστιανοί κατέστρεφαν τον Παρθενώνα. Αυτά τέλειωσαν.
    Η Τουρκία έχει πολύ δρόμο να διανύσει , ακόμα θέτει κόμματα εκτός νόμου, πρόσφατα καταργούσε κοινοβουλευτικούς πρωθυπουργούς, δεν αναγνωρίζει την μεγαλύτερη μειονότητα , τους Κούρδους κ.λ.π.
    Δεν τελειώσαμε, αλλά αυτά για την ώρα.

    * Οι Τουρκοκύπριοι είναι Κύπριοι Μουσουλμάνοι.
    ** Η Τουρκία έχει πουλήσει την Κύπρο στου Άγγλους και αποχωρήσει από εκεί εδώ και δεκαετίες. Κι όμως βρέθηκε Ελληνική κυβέρνηση αυτή του Κ.Καραμανλή να την ξαναβάλει στην υπόθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..κατανοώ την επιθυμία σου να δεις τα πράματα "διαφορετικά", αντικειμενικά.Πάνω από την αντικειμενικότητα υπάρχει η Αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Αλήθεια είναι από μόνη της αντικειμενική. Απέναντι στο δόγμα Κεμάλ, υπήρχε η Μεγάλη Ιδέα που ήθελε την Ελλάδα να φτάνει εως την Κόκκινη Μηλιά. Και μη μου πεις πως ο ελληνικός στρατός θα έφτανε εκεί με ειρηνικό τρόπο.
    Τα γεγονότα της Κύπρου δεν το κρύβω δεν τα γνωρίζω εξονυχιστικά. Εγώ γνωρίζω αυτό που σου περιέγραψα παραπάνω, καθώς επίσης και πως οι Τουρκοκύπριοι αντιμετωπίζονταν συχνά ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας. Άραγε ποια ήταν τα 13 σημεία της αναθεώρησης του Μακάριου;
    Η ανάλυσή μου δεν έχει σκοπό να εξισώσει τα δύο κράτη. Όμως η αντικειμενική ματιά βοηθά, εμένα τουλάχιστον με βοηθά, να βλέπουμε τα πράγματα έξω από θυμούς και μισαλλοδοξίες.

    * Οι Τουρκοκύπριοι είναι Τούρκοι της Κύπρου, διότι αλλιώς και οι Ελληνοκύπριοι είναι χριστιανοί της Κύπρου. Αν και κατά τη γνώμη μου πλέον, πρέπει απλά να αποκαλούνται Κύπριοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ... παρεμπιπτόντως, καταστροφή νοείται και η εγκατάλειψη. Επισκέψου τον Έβρο και θα δεις τι εννοώ! Δεν θέλει κανείς να το γκρεμίσει, όμως δεν φαίνεται να θέλει και κάποιος να το διατηρήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η κόκκινη μηλιά είναι το όνειρο των Ελλήνων εθνικιστών, δεν είναι στις προσδοκίες των Ελλήνων. Είναι δε ο τόπος καταγωγής των Τούρκων στα βάθη της Μογγολίας. Το δένδρο (κόκκινη μηλιά) το ανεκάλυψε ένας γκρίζος λύκος (οι λύκοι απ΄ ότι ξέρω είναι γκρίζοι). Οι Τούρκοι εθνικιστές, γκρίζοι λύκοι, δεν αντιπροσωπεύουν τον μέσο Τούρκο.
    Μην μπλέκεις τους εποίκους Τούρκους στην Κύπρο με τους μουσουλμάνους Κυπρίους "Τουροκοκυπρίους" που δεν είχαν σχέση με την Τουρκία. Όσοι από αυτούς πήγαν στα κατεχόμενα , μετά την εισβολή (1974) έπαιρναν από το κράτος την σύνταξή τους κάθε μήνα που αντιστοιχούσε σε ένα ετήσιο εισόδημα των εποίκων.
    σταματώ είναι ώρα φαγητού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοίταξε να δεις...η Μεγάλη Ιδέα ήταν έργο και παρωδία όλων των πολιτικών δυνάμεων. Από τον Βενιζέλο, μέχρι τους Βασιλικούς. Όντως αφορά περισσότερο στους εθνικιστές, παρόλα αυτά δεν είδα κάποιον να αντιτίθεται(ο Βενιζέλος εννοώ)! Οι γκρίζοι λύκοι πως μπήκαν στην συζήτηση μας δεν αντιλαμβάνομαι. Έχεις γνώσεις, αλλά μεταπηδάς από το ένα θέμα στο άλλο, χωρίς σαφή συνδετικό κρίκο από την μία περίσταση στην άλλη.
    Στην Κύπρο, ανέκαθεν, και ύστερα από το ζήτημα που προέκυψε για επανένωση και τελικά ανεξαρτητοποίηση υπήρχαν δυο κοινότητες. Οι ελληνοκυπριακή και η τουρκοκυπριακή. Εξ'ου και γίναμε τρομάρα μας (Τουρκία και Ελλάδα), εγγυήτριες δυνάμεις. Όπως λοιπόν τους ελληνοκύπριους τους ονομάζουμε έτσι λόγω της γλώσσας, της θρησκείας και της καταγωγής, έτσι και τους τουρκοκύπριους! Δεν αντιλαμβάνομαι την επιμονή σου να μην τους αποκαλούμε τουρκοκύπριους. Αν και σου λέω, εν κατακλείδι, κανέναν επιθετικό προσδιορισμό! Κύπριοι είναι όλοι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...Λοιπόν...Οι απόψεις των ακραίων δεν είναι οι επικρατούσες. Αλλά μπας και σου θίξαμε τους γκρίζους λύκους; και τι θέλω και τους μπλέκω; Τέλος πάντων... Συνδύασε τα παρακάτω..Τα Επτάνησα ενώθηκαν με την Ελλάδα το 1864 .Η Κρήτη ενσωματώθηκε στην Ελλάδα μετά την επανάσταση του 1905 (Θέρισσος), η πέραν της Λαμίας Ελλάδα μετά τους Βαλκανικούς Πολέμους αργότερα και τα Δωδεκάνησα.
    Η Κύπρος περίμενε αυτό να γίνει μετά τον δεύτερο πόλεμο. Η ιστορία κατέληξε στο ανεξάρτητο κράτος και τα μετέπειτα είναι γνωστά.
    Θα μπορούσαμε να μιλάμε για Ηπειρώτες, Κρήτες , Ροδίτες κ.λ.π για όλους αυτούς τους Ελληνικούς πληθυσμούς αν είχαν την τύχη της Κύπρου. Βλέπω μια εμμονή σου να θεωρείς άλλο λαό τους Κυπρίους όπως έχεις εμμονή και με το τζαμί στο Διδυμότειχο (χα χα).
    Οι Τουκοκύπριοι (Κύπριοι δηλ. Έλληνες) τόσα χρόνια τώρα έπαιρναν διαβατήριο από το Κυπριακό κράτος και έτσι ταξίδευαν έξω από τα κατεχόμενα, αλλά μόνον αυτοί, όχι οι έποικοι.
    Αυτό για διακρίσεις από το κράτος που το έχεις ακούσει;
    Τώρα γιατί δεν ευοδώθηκε η Ένωση μα την Ελλάδα θα πρέπει να μάθεις για το Cuprum, τον Χαλκό , το μέταλλο δηλαδή της Κύπρου. Αλλά μάθε και κάτι μόνος σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοίταξε να δεις, το ποιες περιοχές ενώθηκαν ή όχι με ένα εθνικό κράτος δεν αποδεικνύει την εθνική ταυτότητα των κατοίκων τους. Η πολυπολιτισμικότητα των κατοίκων της Θεσσαλονίκης για παράδειγμα είναι ευρύτατα γνωστή.
    Το τζαμί μου έκανε εντύπωση δεν το κρύβω. Από την άλλη ως προς του Κυπρίους, είναι αλήθεια τους θεωρώ ξεχωριστό κράτος. Τώρα το πως αυτό συνδέεται με την έννοια λαός είναι άλλη κουβέντα. Η ιστορία έφερε αυτή την εξέλιξη με την οποία είμαι συμβιβασμένος - σε ότι αφορά στην ανεξαρτητοποίηση της Κύπρου. Όπως υποθέτω και οι ίδιοι οι Κύπριοι. Οι τουρκοκύπριοι, εμμένω στην θέση μου, ακόμη κι αν συμφωνούσαν με την ένωση με την Ελλάδα, δεν αυτοπροσδιορίζονταν ως Έλληνες ή ελληνικός πληθυσμός.
    Τώρα ως αναφορά στους Γκρίζους Λύκους, δεν έχω κανένα θέμα. Η απορία μου γεννήθηκε, γιατί ενώ μιλούσαμε για συμπεριφορά ηγετών κρατών, βλ. Κεμάλ και Βενιζέλο (και στην συνέχεια του βασιλικούς που κέρδισαν τις εκλογές) αναφέρθηκε η οργάνωση αυτή. Η ακραία άποψη του Κεμάλ περί εκκαθάρισης, έβρισκε απέναντι την ακραία άποψη του ελληνικού κράτους που διεξήγαγε κατακτητικό πόλεμο προκειμένου να καταλάβει ολόκληρη την Μικρά Ασία.
    Δεν πιστεύω να σε έθιξα με κάποιον τρόπο...αν ναι, με συγχωρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κάποια στιγμή ελπίζω να ξεκαθαρίσεις τα πράγματα. Αυτό που λες ότι δεν αποδεικνύει την εθνική ταυτότητα η ένωση περιοχών με τον εθνικό κορμό, μην το πεις αλλού, οπουδήποτε, διότι η χλεύη δεν δημιουργεί καλά συναισθήματα.
    Η Τουρκία είχε πριν το 1922, 5 εκατομμύρια Έλληνες όταν η Ελλάδα είχε 5,5 εκατομμύρια. Ήρθαν μετά το ΄22 1,5 εκατ. και γίναμε 7 εκατ. Το 1,5 εκ. είναι οι νεκροί και 2 εκατ. είναι ακόμα εκεί!!! Ψάξε και μάθε, δεν χρειάζεται να στα δίνω όλα έτοιμα. Όλοι αυτοί οι Έλληνες αποτελούσαν το 20% των κατοίκων της Τουρκίας(οι Τούρκοι λένε το 18%, σιγά τα λάχανα!!)
    Πολυπολιτισμικές κοινωνίες πάντα υπήρξαν. Η Πόλις (Κωνσταντινούπολη) τέτοια ήταν επί Ελλήνων. Σήμερα το Λονδίνο , η Ν.Υόρκη τι είναι; Η Θεσσαλονίκη απέκτησε αυτόν τον χαρακτήρα με την άφιξη των Εβραίων όταν εκδιώχθησαν από την Ισπανία.
    Προτείνω όμως να τα αφήσουμε αυτά , μέχρι να τα ξεμπερδέψεις στο μυαλό σου.

    Νέο θέμα.... ΘΡΗΣΚΕΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είναι θέμα μπερδέματος, είναι θέμα οπτικής. Αρχικά ως Ελλάδα πριν την Μικρασιατική δεν ήμασταν 5.5 εκατ. Επιπλέον, για μια ακόμη φορά μεταπηδάς από το ένα θέμα στο άλλο. Τι σημασία έχει, πόσο ποσοστό της Οθωμανικής αυτοκρατορίας ήταν Έλληνες; Με την διαδικασία του πολέμου, άλλα κομμάτια προσαρτήθηκαν στην Ελλάδα και άλλα σε άλλες χώρες. Δηλαδή αν είχαμε ακολουθήσει την στρατηγική του βασιλιά στους Βαλκανικούς και καταλαμβάναμε το Μοναστήρι ποια θα ήταν η θέση σου σήμερα; Και οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου; Τα σύνορα δεν καθορίζουν τους λαούς, ειδικά δε όταν αυτά διαμορφώνονται με πόλεμο! Επιπλέον, τι ποσοστό των Βορειο-Ελλαδίτων είναι πρόσφυγες και ποιο είναι το ποσοστό των ντόπιων πληθυσμών; Η Βόρεια Ελλάδα δεν ήταν τόσο ξεκάθαρα αποτελούμενη από ελληνικό πληθυσμό. Γι'αυτό και η αναφορά μου στη Θεσσαλονίκη. Μην την θεωρείς αυτονόητη λοιπόν την πολυπολιτισμικότητα, διότι στην Θεσσαλονίκη καταπνίγηκε υπέρ της εθνικής καθαρότητας!

    Δεν την φοβάμαι την χλεύη...την περιμένω από ανθρώπους που δεν γνωρίζουν και είναι τυφλωμένοι από εθνική "υπερηφάνεια"! Στην Ελλάδα υπάρχουν πολλοί καλοθελητές. *καμία διάθεση μομφής για σένα.

    Θρησκεία ε?? Δεν θες να το πιάσεις αυτό το θέμα μαζί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σου θυμίζω ότι το 1922 μόνον τα Δωδεκάνησα δεν είχαν ακόμα ενσωματωθεί στην Ελλάδα. Είμασταν 5.5 εκατομμύρια.

    Φαίνεται ότι κάνεις κακές παρέες με ακραίους εθνικιστές, και από αυτούς αντλείς την ενημέρωση. Σου έχω γράψει ότι οι ακραίες απόψεις (πχ. Ελλήνων ή Τούρκων εθνικιστών) δεν είναι οι επικρατούσες , ενοχλούν και εμένα.

    Πόθεν προκύπτει ότι δεν ΔΕΝ θέλω να πιάσω αυτό θέμα (θρησκεία) με σένα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οχι σύμφωνα με δική μου πληροφόρηση δεν ήμασταν καν 5,5 εκατομμύρια. Αυτό εννοώ. Κι άλλο είναι να μην ενστερνίζεσαι τις ακραίες απόψεις και άλλο πως αυτές δεν είναι επικρατούσες!! Αν με τον όρο "παρέες" εννοείς τα ΜΜΕ και τους πολιτικούς(όχι μόνο τον Καρατζαφέρη), ναι έχεις δίκιο. Κάνω παρέα με ακραίους δεξιούς! Ποια ελληνική κυβέρνηση δεν προσδίδει εθνικιστική χροιά στον λόγο της...όχι πατριωτική, εθνικιστική! Είναι ακραίος δεξιός ο υφυπουργός εξωτερικών που μίλησε όπως μίλησε μετά την δήλωση Βαρθολομαίου; Είναι ακραίος δεξιός ο Σαμαράς;
    Το λήγω εδώ...αν και θεωρώ με αδικείς χρησιμοποιώντας υπεραπλουστεύσεις και γενική (σχολική) παιδεία.
    Είναι έκφραση το "δεν θες"! Έχω κι εδώ μια πολύ διαφορετική άποψη περί θρησκείας. Απλά περιγράφοντάς την σου λέω πως πιστεύω ότι τα μεγαλύτερα δεινά της ανθρωπότητας εκπορεύονται από την θρησκεία. Επιπλέον, πιστεύω πως η θρησκεία κρατά τον άνθρωπο πίσω πνευματικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σωστόοοοοοος, από την λήξη και κάτω.Όμως ανάλυσέ το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ Λευτέρη.
    Διαπιστώνω ότι είμαι ο περισσότερον σχολιάσας το blog σου. Μεγάλη μου τιμή.
    Τι γίνεται; Η θρησκεία δεν είναι το δυνατό σου σημείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ε, μα στο είπα. Τόσο καιρό δεν είχα τύχη...μεγάλη μου τιμή εμένα!
    Δεν ξέρω αν η θρησκεία είναι το δυνατό μου σημείο...αλλά τα κείμενα μου είναι τα παιδιά μου σε αυτό το μπλογκ!! Η γέννηση είναι μεγάλο πράγμα! Οπότε το καλό πράμα αργεί να γίνει. Δεν είμαι φούρνος να γράφω κατά παραγγελία!!!
    Χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τότε ας κάνουμε και λίγη αστρονομία.

    Ο ήλιος είναι το πρώτο ουράνιο σώμα που λατρεύτηκε και θεωρήθηκε Θεός. Κατά την πρόοδο του χειμώνα ο ήλιος κατέρχεται κάθε μέρα νοτιότερα και η μέρα μικραίνει. Η 21 Δεκεμβρίου είναι η μικρότερη μέρα. Τότε ο ήλιος είναι απέναντι από τον αστερισμό του νότιου σταυρού. τις επόμενες 3 μέρες δεν κατέρχεται άλλο και οι μέρες διαρκούν το ίδιο . Την 25 Δεκεμβρίου ο ήλιος μπαίνει στο αστερισμό της παρθένου, αρχίζει να ανέρχεται και να μεγαλώνει η μέρα. Οι θεοί που ταυτίστηκαν με τον ήλιο, Ώρος, Μήθρα, Κρίσνα κ.λ.π., έχουν γεννηθεί 25 Δεκεμβρίου από παρθένο. Υπάρχει η ιστορία , για όλους αυτούς, ότι κάποια στιγμή (21 Δεκ) επέρχεται ο θάνατος του θεού επί του σταυρού , ακολουθεί τριήμερη ταφή και ανάσταση. Όλα αυτά σημαίνουν τις κινήσεις του ήλιου , αυτό το τριήμερο , ως γεγονότα ουδέποτε συνέβηκαν.
    Οι τρεις αστέρες της ζώνης του Ωρίωνος που βρίσκονται σε ευθεία και ισαπέχουν, κείνται στην ίδια ευθεία με τον λαμπρότερο αστέρα του ουρανού , τον Σείριο. Αυτή η ευθεία τέμνει το ορίζοντα στο σημείο που ανατέλλει ο ήλιος κατά την 25 Δεκεμβρίου.
    Για τους θεούς που είπα , υπάρχει ο μύθος, εξ αυτού, ότι τρεις μάγοι με την βοήθεια του λαμπρού αστέρα, προσδιορίζουν το σημείο γεννήσεως του θεού!!! Όλα αυτά πολύ πριν τον Χριστιανισμό .

    Χρόνια Πολλά λαι Καλή Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Στείλε ό, τι σκέφτεσαι...

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *